Tiden går för fort



Hinner liksom inte med allt. Den här veckan som gått oj oj oj alldeles för fort! I helgen var det full fart också: Jobba, Elin 18 (bilderna kommer snart), Andreas, plugg.... Det bästa har nog varit att jag haft sovsällskap från onsdag till måndag - underbart! Den här veckan blir lite lugnare men med de menar jag inte att jag inte kommer ha något att göra;
Tisdag: Gillinge (halkbanan) med Johanna
Onsdag: Klippning hos Julia, middag och bio med älskling på kvällen
Torsdag: Plugga?
Fredag: Middag
Lördag: Angelica & Linn 20 = Utgång

Just nu är det full fart hemma i mitt hus. Morfar har varit barnvakt åt min minsta syster på eftermiddagen och nu lagar han mat tillsammans med henne. Vi har precis ätit förrätt och inväntar den varma maten mums...
Ska gå upp och vara lite social, dyker nog upp här snart igen.


Tack älskling, behövde de! Lycka till på matchen

PUSS M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0