Hallå nattuggla


Söt låt jag valde till detta inlägg. Minns att min mamma sjöng den här för mig
Goodnight sweetheart goodnight


Det dåliga samvetet och klumpen i halsen får mina ögon att hållas öppna. Vad ska man göra nu liksom, ingen som är vaken den här tiden... Sa godnatt till min älskling för mer än en timme sedan, när vi lagt på fick jag stans finaste "godnatt sms". Har nog aldrig blivit så rörd av ett sms - fan va du e underbar, tack!
Imorgon ska jag äntligen få träffa honom igen, saknar snart ihjäl mig. Vi hade en ooooslagbar helg tillsammans, går inte att beskriva! Nu blir det ännu fler dagar att spendera tid med tillsammans. När vi inte är elr sover med varandra ligger alla hans kläder i min säng. Har några tröjor jag sover i som e hans och ett par snygga BjörnBorg kalsonger, finns inget bättre!

Btw- Ser fram emot helgen då vi äntligen ska få dra med oss Elin ut på krogen woohoo, som vi längtat!!

Ska göra ett försök till att somna, ska läsa igenom Andreas sms en gång till och sen kolla på någon dålig film. Har en konstig vana att alltid somna när jag/vi ska se film, än har jag inte somnat på Bio (jo nästan, men ingen visste). Har vant mig vid att somna vid TV:n, måste vara pga de...
Nu ska jag sluta snacka massa skit,
Godnatt


Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0