Vad gör man en tisdagkväll?

Jag orkar inte plugga och jag orkar inte så mycket mer än ingenting..
Jag och Elin åkte till slut till idrotten i Hellasgården idag ändå, jätte kul att vara med henne idag. Vi behövde de.. Först åt vi sushi och sen bestämde vi oss att åka och ta närvaro på idrotten. Vecka 8 ska vi bada isvak och idag skulle vi titta på hur allt skulle gå till och stället vi skulle vara på. Va inte så orolig innan idag men efter genomgången i Hellas känner jag mig en aning orolig...

Snart ska jag bänka mig i soffan tillsammans med min mamma. Pappa och största syrran är inte hemma ikväll, pappa på middag och syster på träning. Ikväll börjar Vinterspelen på kanal5, tror det kan vara ganska kul. Innan de börjar ska jag:
Packa
Plugga
Byta om
Göra te

Åker till Andreas senare ikväll när han tränat klart, den här väntan är som ett straff- sjukt jobbigt!
Dags att göra lite nytta.. väntar dessutom på ett samtal

En för att förmedla en känsla eller två


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0