Mitt humör

Förstår inte mig själv ibland, mitt humör och mitt beteende.. Känns som att jag från ena stunden kan vara hur glad som helst till att bli hysterisk. I grund och botten är det något som inte är bra, något som är jobbigt och därför bryter de ut tillslut. Oftast är det på något/någon som jag tar ut allt på...
 
Först är jag lugn
Blir irriterad på något och kräver några kloka ord
Får jag inte höra de jag vill, stiger min puls
Jag blir arg
Säger saker, gör saker jag kommer ångra (slänga iväg mobilen som går i 2 delar)
Skriker och smäller i dörrar
Blir tröstad av den jag behöver
Får förståliga ord
Börjar gråta
Känner mig dummast i världen
Ångarar allt jag gjort
Väntar en stund, behöver magiska ord
Tar emot fina ord
Ber om ursäkt
Ångrar mig
Börjar gråta


Ni ser själva, allt de här händer inom loppet av 10 minuter...




Rollercoaster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0