Bästa helgen på länge!

Det är sant, har nog aldrig känt mig så här lycklig som jag varit de här senaste dagarna. Som ett litet barn på julafton eller om man ser en söt hudnvalp. Har gjort saker som får mig lycklig, får mig att hoppas och tro, får mig att känna mig älskad - tack!
Igår var jag och Andreas för en gång skull upp i tid. Tillsammans med hans familj åkte vi och kollade på hans lilla systers match. Både jag och Andreas kände att det var skönt att gå upp och ha hela dagen på sig att göra allt man vill. När vi kom hem åt vi gröt och sen började vi packa ihop våra saker, vi hade bestämt att vi skulle ner till mälaren och vandra på isen. Vi packade väska med varm choklad, korv och korvbröd+tillbehör, sittunderlag, godis och lite till. Sen tog vi en sväng till Coop och köpte en engångsgrill och kanelbullar. Solen sken och det var mycke folk ute på isen, går inte att beskriva med ord. Men här kommer iaf lite bilder av vår underbara dag tillsammans











På väg ut på isen


Jag älskar dig


Korvgrillning







Dom blev lite brände men de gjorde inget alls haha :)

När vi var på väg hem kände vi oss lite frusna så när vi kom hem bastade vi och sen la vi oss i soffan och skulle se klart på en film.. Hmm de gick som sist båda somna, tätt intill varandra - supermysigt!
Efter middan gick vi ut och gick i minst en timme tror jag, de behövdes vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Vill tacka än en gång för en underbar helg, du är bäst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0