Aj aj och aj

Igår hade så sjukt ont i ryggen i skolan så när vi satt och åt ringde jag akutmottagningen i Huddinge och bokade tid för undersökning. Jag vek mig dubbelt och kunde knappt stå på egna ben, de högg i ryggen.
Efter lunchen mötte jag Andreas så följde han med mig till läkaren. Det visade sig att jag hade blod i urinet och detta innebar att jag har urinvägsinfektion. Fick mina tabletter osv men fortfarande så sjukt ont i ryggen. Ville inte stå, sitta eller ligga. Det ända som var något skönt var att ligga i foster ställning. Jag kände direkt att det inte hade med hur jag sovit eller liknande, smärtan var galen och den kom innifrån- har nog aldrig haft så ont!

Imorgon ska jag tillsammans med 5 st gamla danstjejer äta på Grekiska kolgrillen i Huddinge, dom ska gå ut sen men eftersom jag äter medicin får jag inte dricka alkohol och därför blir det en lugn kväll. Ska möta upp Andreas efter hans träning och då går vi hem till mig..

Är helt matt i hela kroppen, orkar inte mycket. Vill sova för krafterna har tagit slut!

Och idag efter skolan åt jag sushi med Angelica sen åkte jag hem, det var så underbart väder så jag satt ute en stund medan min syrras kanin fick stutsa runt på tomten.


Mys pys, när inte pojkvän finns nära får man ta den närhet man får här hemma


Nu ska jag sätta mig i soffan med minsta syrran, det är bara vi två hemma just nu. Johanna på träning, Pappa hos farmor och mamma jobbar... 

På söndag är det alla hjärtans dag hmm... (a)  En liten påminnelse bara!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0