Time to say goodnight

Känner mig lite ensam här ikväll. Har kollat på sista avsnittet (+extra material) av Ensam Mamma söker och kikade igenom senaste avsnittet av Bonde söker fru. Kan det bli bättre?
Klart att det kan , idag har jag ju även fått igång kamera helvettet. Så nu ligger det både Partybilder och bilder från vår uuunderbara Hajk med klassen uppe på Facebook. Ska ta en snabb duscha sen ska jag ringa min lilla prins och säga Godnatt  :)  Saknar dig hjärtat!

Har inte mått så himla bra idag, hoppas på att de vänder snart så jag slipper den här skit snuvan haha
Ska sova på saken och drömma sköna drömmar. Imorn har vi prov - uups , har Mickis pluggat? (NEJ) Men de går bra endå känner att jag kan de (Vad har vi prov på?) "Gillar läget"


Jag ska tacka för mig, bugar och bockar




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0