Imorgon är det fan Fredag!

Den här veckan har gått ganska segt fram men de känns ändå som att det var länge sen det var måndag, konstigt...  När jag kom hem från skolan idag var det middag, fisk och ris - riktigt gott! Nu sitter man här som vanligt och gör inte allt för vettiga saker. Ska snart bädda rent i sängen och plocka fram grejer tills imorn. Ska åka tidigt till skolan imorn för att göra klart ett grupparbete med Linda & Natalie. Så klockan 10:00 utanför Il piato, då ska vi köpa käk och sen gå till skolan för hårdplugg.
Snart börjar Mammas pojkar, vilket är ett sjukt töntigt program egentligen men ändå så kul att se tjejer som verkligen vill synas i TV. Tänkte också måla naglarna (Usch har för många planer) och duscha. Tror de blir läggdags i skaplig tid ikväll iaf, säger alltid så men ikväll är det sant. Helgen ska jag spendera tillsammans med Andreas :) Båda är lediga så det passar perfekt. Vi ska vara barnvakt tillsammans på Lördag, vilket ska bli mysigt. Haha jag hittade endast EN bild på mig och Andreas från kryssningen, vad hände?  Den är inte ens bra!


Vet inte vem som fotat eller vart vi befinner oss

Dags för en snabbdusch innan parkering i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0