Bra gjort

Idag har jag varit duktig!
Efter skolan gick jag med Elin och Linn till Il Piato och åt lunch tillsammans, en halvtimme senare kommer Julia och vill göra oss sällskap, vi var då redan klara och därför blev det ingen lunch för Julia där haha. Efter en god sallad och te "på maten" åkte jag med Linn in till stan för att hitta stövlar till henne men också göra lite mindre ärenden. Jag som liten expert plockade fram en snygg sko som till och med Linn gillade. Det slutade med att hon kom ut med en påse från Vagabond med galet snygga skor (dem jag valde).
Jag var hemma från stan runt 4 tiden och då blev datorn min bästa vän (som vanligt). Middagen bestod sedan utav rester men det passade bra idag. Har nu umgåts med min mamma låg i hennes knä i soffan och kollade på Äntligen hemma - myspys. Vi har också beställt ******* till Erica wiiiiie

Imorn är jag ledig, men där emot ska jag på möte med poliser från Södertörns polishus - spännande. Ska vara där klockan 09:00 så det blir ingen riktig sovmorgon liksom. Gör egentligen inte så mycket ser fram emot att komma dit och visa vem jag är. Har inte så många andra planer för morgondagen ska nog vara hemma och ta det lugnt hela dan. (Måste städa toaletten på undervåningen) En massa bra filmer, mjukiskläder och en varm kopp te. Kan det bli bättre?
Dags att göra lite nytta igen. IDAG är det läggdags i tid! Ska bara hoppa in i en snabbdusch och sen plocka ihop lite smått o gott tills imorn.

Mycke snack och lite verkstad - Ska dra nu

Yooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0